Seleccionar página

sprints

Els Design Sprints són processos que permeten resoldre alguns dels reptes més importants d’una organització en només 5 dies: des de l’exploració d’idees, la validació fins la creació de productes i serveis.

Per què?

 

Potser la teva empresa vulgui entrar en un nou mercat, desenvolupar una nova unitat de negoci, llançar un nou producte o servei o s’enfronti a un important canvi estratègic.

Per a tot això un Design Sprint pot ser la metodologia que farà que tot encaixi.

Els Design Sprint són utilitzats per empreses de tot el món com a processos ultraràpids per reaccionar el més aviat possible davant els vaivens del mercat. 

Són processos participatius, basats en el treball en equips amb el focus en l’usuari en tot moment. Creen cultura d’innovació en l’organització alhora que redueixen els riscos abans d’invertir els recursos necessaris en una sola idea.

Els Design Sprint s’utilitzen en organitzacions de totes les mides. Fins i tot si la teva té centenars d’empleats potser és convenient treballar amb equips d’innovació lleugers, capaços d’abordar un repte en qüestió de dies.

Com funciona?

 

Els Design Sprints es realitzen cinc dies seguits, en un horari de 10 a 17 a càrrec de l’equip definit per a la tasca (fins a 7 persones per equip) i l’equip de consultors facilitats per Repensa.

Dilluns

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

Com per exemple?

Revisió estratègia de negoci.

Quan ha estat l’última vegada que el teu equip es va prendre temps per pensar? Quins factors faran que la teva indústria es transformi en els propers anys? Està la teva empresa preparada per als reptes dels propers anys?

Innovació disruptiva

Per generar veritables salts d’innovació a la teva organització no pots seguir utilitzant el mateix nivell de pensament.
Vas a necessitar del talent i compromís de tot l’equip. Del seu esforç i creativitat però també d’eines que us permetin sortir del dia a dia i veure molt més enllà.

Nous productes i serveis

Llançar un nou producte o servei al mercat implica assumir riscos. En realitzar una Design Sprint amb el focus en l’usuari redueixes notablement els riscos de llançament. Es tracta de desenvolupar un mercat, no de comercialitzar alguna cosa sigui com sigui.

 

TROBA UN MOMENT PER EL TEU NEGOCI!
ATURA’T I REPENSA

Estarem encantats de coneixer-te i preparar-te una oferta personalitzada.