Seleccionar página

Atura’t i Repensa

El canvi que necessita la teva empresa

Hi ha negocis que estan aprofitant el digital per captar nous clients, vendre nous productes i seguir creixent … tot i les dificultats

¿T’has preguntat com ho fan?

I DONCS, QUÈ FEM?

Si vols saber què fan algunes empreses per seguir venent a nous clients, reduint les visites presencials i deixant d’anar a fires en aquesta pàgina t’explicarem com.

Alguns directius creuen que la venda per internet només és per als que tenen una botiga, és una cosa general, però no és cert.

Hi ha estratègies molt més senzilles per a empreses industrials o de serveis

Màrqueting i Vendes

El nostres workshops són formats de treball colaboratiu que permeten abordar els principals reptes de les  organitzacions en un sol dia de treball.

Innovació

Utilitzem metodologies d’innovació per ajudar a empreses a orientar el seu negoci creant oportunitats de creixement.

¿Com ho han fet altres?

El cas de l’empresa industrial que va Fer Funnels semiautomàtics amb bena consultiva + social selling

(MICROTITULARS)

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. aliquip ex ea commodo consequat. 

Qui som?

Tenim una àmplia experiència en el teixit empresarial aportant solucions reals i pràctiques basades en metodologies digitals.
Aportem el nostre coneixement sobre estratègia, models de negoci, innovació i transformació a les empreses que necessiten resoldre reptes importants en el seu projecte.
Agustí López

Agustí López

Consultor i formador en màrketing digital i gestió empresarial.

Diplomat en Enginyeria Electrònica per la URV (1993), Màster en Màrqueting de Gran Consum a la UB (2000) i MBA a EADA (2004).
Certificat com facilitar del Mètode Lombard per l’Imagine Creativity Center.


Organitzador des de 2014 de TEDxTarragona

Sóc professor d’estratègies de màrqueting al Master in Management de la Universitat Rovira i Virgili. Des de 2018 sóc membre del Consell d’Alumni de la URV.

Ajudo a les empreses en els seus processos de revisió de model de negoci, transformació i innovació en productes i serveis.

Marcos Guillén

Marcos Guillén

Consultor i formador en màrketing digital i innovació.

Diplomat en Empresarials a la UB (1999) i Llicenciat en Investigació i Tècniques de Mercat a la UOC (2009), Màster de Direcció de Comunicació i Gestió Publicitaria a ESIC (2014)

He treballat mes de 20 anys a l’àmbit del màrketing tant en entorns multinacionals com a mitjana empresa; actualment ajudo a les organitzacions a potenciar les seves marques i també gestiono projectes d’innovació i gestió del canvi.

Sóc professor de marketing i empreneduría a la escola internacional Global Business School amb seus a Barcelona i Madrid.

Des d’aquest any sóc estudiant del Grau d’Humanitats a la Universitat Oberta de Catalunya.

QUÈ DIUEN ELS NOSTRES CLIENTS?

“Amb el treball que vam fer amb Marcos i Agustí vam poder definir la proposta de valor i enfocar tota la companyia al client. Abans érem una empresa totalment enfocada a la fabricació i comercialització i ara partim del mercat per trobar solucions”.

J.R.

Director General

“Teníem una tecnologia desenvolupada però els últims anys ens havien vingut els clinets i ara que ehm d’anar a buscar-los ha canviat tot. Neccesitàvem canviar la manera de vendre i gràcies a Repensa ho vam fer…»

M.J.

Director Comercial

TROBA UN MOMENT PER EL TEU NEGOCI!
ATURA’T I REPENSA

Contactan’s i farem una entrevista 1 & 1 per ANALITZAR ques i fer-te una proposta basada en:

Anàlisi – conclusions

Recomanacions i full de ruta -implementació